Här delar jag fem vanliga farhågor kring att driva en prenumerationstjänst och varför de inte behöver vara ett problem
Många företagare jag möter har en rätt klar bild över vad en onlinekurs är. Men när det kommer till medlemstjänst så blir bilden ofta lite tydligare. Här delar jag fem vanliga farhågor kring att driva en prenumerationstjänst och varför de inte behöver vara ett problem. Eller varför utmaningarna inte gäller specifikt en medlemstjänst.
Hur mycket kundsupport blir det, vilka är de tekniska utmaningarna, och den ständiga pressen att skapa nytt innehåll - hur lösa det? Dessutom diskuterar jag mina erfarenheter av marknadsföring och sälj och de ekonomiska osäkerheterna som kan dyka upp.
Vill du ge dina kunder mer stöd utan att fylla upp kalendern med ännu fler möten? Häng med på det här webinaret så får du veta hur du kan skapa en medlemstjänst för lansering till nyår:
https://www.solopreneur.nu/webinar/skapa-skalbart-aterkommande/register
Kategorier: : Solopreneurpodden